Er zijn meerdere commissies, die klachten over verschillende onderwerpen behandelen. Bepaal de juiste commissie en dien je klacht in. Alle commissies zijn gekozen tijdens het Ledencongres.

Geschillencommissie

Heb jij een meningsverschil met FNV Horecabond? Dan kun je hiermee terecht, met uitzondering van klachten over de dienstverlening, bij de geschillencommissie. Ook meningsverschillen over bijdragen voor het redactionele gedeelte van de Horeca Info, kunnen terecht bij de geschillencommissie. Deze commissie is gekozen door het Ledencongres en bestaat uit drie personen. De commissie bestaat uit:


Wil je contact met de geschillencommissie, neem dan contact met ons op.

Vertrouwenspersoon

Er is een vertrouwenspersonen, gekozen door het Ledencongres. Heb je een klacht over ongewenst gedrag van een bondslid tijdens een activiteit van de bond (dus niet voor klachten over je werk), dan kun je contact opnemen met:


Cao-commissie

De cao-commissie adviseert het Dagelijks Bestuur en de sectorbestuurder als er ontwikkelingen zijn op o.a. het gebied van arbeidsmarktbeleid, pensioen en sociale zekerheid. Lees hier hoe je zelf lid kunt worden van de cao-commissie.

Overige commissies

Alle overige actieve commissies vind je onder actief lidmaatschap.

Inloggen Mijn FNV Recreatie

Wachtwoord vergeten?
Nu registreren.